Opis bezpłatnych usług dodatkowych
Poczta Głosowa voice2mail
Usługa automatycznej sekretarki, daje możliwość pozostawiania przez osoby dzwoniące
wiadomości w skrzynce głosowej klienta. Wiadomość może być przesłana na wybraną przez
klienta skrzynkę email lub odsłuchana bezpośrednio z własnego panelu klienta.
Aktywacja usługi z poziomu własnego panelu klienta:
Panel klienta -> Telefony -> ustawienie telefonu -> Przekierowania -> np. inne -> nie odbiera ->
wybierz obiekt voice
Odsłuchanie pozostawionej informacji z poziomu własnego panelu klienta
Panel klienta->Skrzynki głosowe->skrzynka odbiorcza->odsłuchaj
Prezentacja numeru dzwoniącego (CLIP)
Usługa polega na identyfikacji numeru rozmówcy.
Numer osoby dzwoniącej jest prezentowany na wyświetlaczu aparatu u abonenta wybieranego
przed odebraniem połączenia. Nie są prezentowane numery zastrzeżone oraz numery
niedostępne z przyczyn technicznych.
Prezentacja/zastrzeżenie własnego numeru CLIR
Usługa umożliwia blokadę prezentacji własnego numeru u Abonenta wywoływanego.
Aktywacja usługi z poziomu własnego panelu klienta:
Panel klienta -> Telefony -> ustawienie telefonu -> Blokada prezentacji numeru CLIR:
Blokowanie połączeń na wybrane numery
Usługa pozwala określić, które połączenia wychodzące chcemy mieć blokowane. Domyślnie są
włączone najczęściej używane reguły:0~70x, 0~300, 0~400, telefony satelitarne. Klient może
także zbudować własne reguły blokowania połączeń wychodzących.
Możliwe są także wyjątki w regułach oparte o czarne i białe listy.
Aktywacja usługi z poziomu własnego panelu klienta:
Panel klienta->Blokowanie numerów->Dodanie nowej reguły
Panel klienta->Blokowanie numerów->Przypisanie reguł dla grupy
Blokowanie połączeń przychodzących - biała/czarna lista
Usługa pozwala określić, jakie rodzaje połączeń przychodzących chcemy mieć zablokowane. Klient
może także zbudować własne reguły blokowania połączeń przychodzących.
Możliwe są także wyjątki w regułach oparte o czarne i białe listy.
Aktywacja usługi z poziomu własnego panelu klienta:
Panel klienta->Blokowanie numerów->Dodanie nowej reguły
Panel klienta->Blokowanie numerów->Przypisanie reguł dla grupy
Numery alarmowe
W związku z tym, że w naszej sieci numery telefoniczne nie są geograficznie przypisane, można
wybrać dowolną lokalizację numerów alarmowych z którymi chcemy się łączyć. Domyślnie
połączenia z numerami alarmowymi są kierowane do strefy numeracyjnej z której wybrano
numer w czasie aktywacji usługi.
Wprowadzenie zmian z poziomu własnego panelu klienta:
Panel klienta->Telefony -> ustawienie telefonu -> Lokalizacja numerów alarmowych 112
Przekierowanie wszystkich połączeń
Usługa polega na bezwzględnym przekierowaniu rozmów przychodzących na inny, wybrany numer
lokalny, numer komórkowy lub poczty głosowej
Aktywacja usługi z poziomu własnego panelu klienta:
Panel klienta->Telefony -> ustawienie telefonu -> Przekierowania ->dowolne
Przekierowanie połączeń podczas zajętości
Usługa polega na bezwzględnym przekierowaniu połączeń przychodzących na inny, dowolnie
wybrany numer stacjonarny, komórkowy czy poczty głosowej, w sytuacji gdy linia jest zajęta.
Ktoś ciągle rozmawia a Ty czekasz na ważny telefon. Ustaw przekierowanie połączeń
przychodzących.
Aktywacja usługi z poziomu własnego panelu klienta:
Panel klienta->Telefony -> ustawienie telefonu -> Przekierowania ->zajęty
Przekierowanie nieodebranych połączeń
Usługa polega na bezwzględym przekierowaniu połączeń przychodzących w sytuacji gdy nie
zostanie odebrane połączenie po określonym czasie, na inny dowolnie wybrany numer
stacjonarny, komórkowy lub poczty głosowej.
Aktywacja usługi z poziomu własnego panelu klienta:
Panel klienta->Telefony -> ustawienie telefonu -> Przekierowania ->nie odbiera
Billing 0n-line
Klient może w każdej chwili, po zalogowaniu się w swoim panelu sprawdzić wykaz swoich
połączeń.
Panel klienta->Spis połączeń
Przekazywanie połączeń
Usługa polega na możliwości przekazania połączenia przychodzącego przez osobę która odebrała
telefon na inny, dowolnie wybrany numer telefoniczny.
Połączenia trójstronne
Usługa polega na możliwości prowadzenia rozmowy pomiędzy trzema osobami w tym samym
czasie. Aktywacja usługi wymaga złożenia zamówienia.
Połączenia oczekujące
Usługa polega na poinformowaniu w trakcie rozmowy telefonicznej, dyskretnym sygnałem w
słuchawce o nowej, rozmowie.
Dial-up
Usługa DIAL-UP to możliwość korzystania z tanich połączeń z każdego telefonu na świecie.
Wystarczy:
1. aktywować nr telefonu z którego będziemy dzwonić (np. tel. komórkowego),
2. z tego telefonu połączyć się z jednym z poniższych nr dostępowych,
3. wybrać numer docelowy (np. 004930123456).
Dzięki tej usłudze możesz m.in. tanio dzwonić z tel. komórkowego za granicę.
Hotline
Usługa Hotline to automatyczne zestawienia połączenia z jednym wybranym numerem.
Wystarczy tylko:
1. Wskazać nr telefonu z którym połączenie ma nastąpić automatycznie (numer Hotline),
2. Jeśli po podniesieniu słuchawki telefonu w ciągu 5 sekund nie zostanie wybrany żaden numer,
nastąpi automatyczne połączenie z zaprogramowanym numerem Hotline.
Usługa Hotline przydatna jest, gdy w domu pozostawiamy małe dzieci lub osoby starsze, a zależy
nam, aby w razie potrzeby mogły szybko się z nami skontaktować.
Uwaga. Usługa dostępna jest w urządzeniach marki Linksys, które w polu DialPlan mają
ustawienie ( P5<:hotline>|xx. )
Poprawny format numerów:
dla nr krajowych: np. 123456789
dla nr międzynarodowych: np. 00491111111111
Szybkie wybieranie
Szybkie wybieranie połączenia z kilkoma najczęściej wybieranymi numerami. Wystarczy, że ze
swojego telefonu zamiast pełnego numeru wybierzesz tylko odpowiednią cyfrę i naciśniesz #.
Przypisz do wybranej cyfry pełen numer (np. 123456789):
Poprawny format numerów:
dla nr krajowych: np. 123456789
dla nr międzynarodowych: np. 00491111111111
|
|
Opis usługi
Usługi dodatkowe
Fax2mail - web2fax
Sprzęt i akcesoria
Zamów usługi
|