Konfiguracja aplikacji 3CX na iPhone
Do aktywacji usługi VoIP potrzebujesz:
Krok 1
Logujesz się do własnego Panelu Klienta w naszym systemie CRM ,
do logowania użyj hasła i loginu dostarczonego na twoją pocztę
Po dokonaniu zmiany hasła do systemu CRM, po poprawnym logowaniu wchodzisz w:
funkcja Usługi, dalej Telefony, następnie Instrukcja konfiguracji.
Odczytujesz własny identyfikator oraz hasło konta SIP np.
User ID: aromaszewski001
Hasło: Aromaszewski123
Krok 2
Pobierz aplikację 3CX i zainstaluj na swoim iPhone
Krok 3
Poniżej masz ekrany użytkowe programu 3CX na iPhone. Żeby prawidłowo korzystć z 3CX
musisz ją skonfigurować zgodnie z naszymi zaleceniami. Du ustawienia aplikacji
używasz danych widocznych w swoim Panelu Klienta, a mianowicie w odpowiednie pola
w aplikacji 3CX wpisujesz serwer proxy sip.inotel.pl, następnie wpisujesz swój
login konta SIP np. jmackiewicz001, dalej Password np. Jmackiewicz123. Teraz
przejrzyj ustawienia kodeków dźwiękowych, wskazany przez nas kodek to G711aLaw
lub inaczej PCMA - dla szerokiego pasma internetowego, dla słabszego użyj kodeka
o silniejszej kompresji. Jeżeli dokonałeś prawidłowych ustawień, aplikacja
powinna się zalogować do naszych serwerów. Możesz dzwonić korzystając z przydzielonego
polskiego numeru stacjonarnego.
Krok 4
|
|
|
Opis usługi
Usługi dodatkowe
Fax2mail - web2fax
Sprzęt i akcesoria
Zamów usługi
|