logo       Home      Platforma Sprzętowa VoIP      Opłaty      Kontakt      SKLEP       logowanie


Konfiguracja Jitsi Communicator SIP na system Linux

Dla uzyskania informacji o konfiguracji twojego konta SIP usługi VoIP należy:

Krok 1

Zalogować się klikając na esiptel24logowanie i wejść do naszego   CRM    .  Do logowania używaj loginu i hasła które wsześniej otrzymałeś pocztą email. System na początku wymusza na Tobie natychmiastową zmianę hasła. Po wejściu kliknj po lewej stronie na:

Usługi, dalej Telefony i kolejno Instrukcja konfiguracji.

telefon internetowy

Odczytaj i wydruj własne indywidualne dane dla konfiguracji konta SIP np.

User ID:          amackiewicz001

Hasło:            Amackiewicz123

VoIP

Krok 2

Pobierz program Jitsi Communicator SIP na Linuxa

Krok 3

Poniżej masz ekrany użytkowe programu Jitsi, będą widoczne jak już dokonasz konfiguracji tej aplikacji. W trakcie konfigurowania zwróć uwagę na ustawione w parametrach urządzenie dźwiękowe oraz używane kodeki. Dla szerokiego pasma internetu wskazany jest kodek G11a. Jeżeli nie masz używaj kodeka np. G729



Krok 4

Na tym ekranie masz opcję provisioning. W naszym systemie nie przewidujemy provisioningu dla tej aplikacji, tak więc nie zaznaczaj tych opcji i nie wpisuj żadnych informacji w wymienione pola.



Krok 5

Tutaj masz początkowe ustawienia konta SIP. Wprowadź odpowiednie w odpowiednie pola. Poświęc szczególna uwagę dla serwera proxy sip.inotel.pl, wprowadź uzytkownika i jego hasło Jeżeli program posiada opcję port UDP, wprowadć tam 5060. Jeżeli również ta aplikacja ma opcję czasu rejestracji, ustaw na 60 sekund. Jest to czas co ile ta aplikacja będzie się logowała do naszych serwerów.



Krok 6

Tutaj masz drugi ekran konfiguracyjny twojego konta SIP. Pamietaj, że hasło do konta SIP jest widoczne w naszym systemie CRM, ze wzgledów bezpieczeństwa tylko tylko przez 24 godziny. Po tym czasie jest ukrywane. Jeżeli jego nie zapamiętałeś a jest już niewidocze musisz dokonać jego zmiany, opcje konta SIP. To co jest tu napisane nie dotyczy aplikacji Jitsi, której będziesz używał.



Krok 8

Już możesz wykonywać telefony i odbierać połączenia, posiadasz własny numer stacjonarny, który jest widoczny w twoim panelu użytkownika w naszym CRM







    Opis usługi



    Usługi dodatkowe



    Fax2mail - web2fax



    Sprzęt i akcesoria



    Zamów usługi