Konfiguracja aplikacji Unified Telecom na iPhone
W celu uruchomienia naszej usługi VoIP powinieneś:
Krok 1
Wejść do swojego Panelu w systemie CRM. Logowania dokonujesz przy pomocy danych do konta otrzymanych w mailu.
System CRM wymusi zmianę hasła.
Po dokonaniu zmiany hasła do systemu CRM, po poprawnym logowaniu wchodzisz w:
Własne Usługi, kolejno Telefony i dalej Instrukcja konfiguracji.
Poniżej masz dane użytkownika, to tylko przykład
User ID: zcimoszewicz001
Hasło: Zcimoszewicz123
Krok 2
Pobierz aplikację Unified Telecom i zainstaluj na włanym iPhone
Krok 3
Poniżek kopie z ekranów aplikacji Unified Telecom z iPhone. Do prawidłowego korzystania
z tego programu musisz ją najpierw skonfigurować. Aplikacja Unified Telecom jest dość
prosta w konfiguracji. Dane konfiguracyjne uzyskałeś z własnego Panelu. W odpowiednie pola
tej aplikacji wpisujesz kolejno dane naszego serwera sip.inotel.pl. Teraz ustawiasz dane
użytkownika oraz własne hasło np. aguzik001, Aguzik123. Jeżeli aplikacja korzysta z innego
kodeka niż G711, przestaw na ten. Jeżeli twoje pasmo internetu jest słabe, możesz
eksperymentalnie użyć innego kodeka o bardzo mocnej kompresji, jakość dźwięku niestety się
pogorszy. Po zapisie ustawień aplikacja jest gotowa do użytkowania.
Krok 4
|
|
|
Opis usługi
Usługi dodatkowe
Fax2mail - web2fax
Sprzęt i akcesoria
Zamów usługi
|