Konfiguracja programu Blink na system Windows
Wszystkie parametry są dostępne po zalogowaniu do Panelu Klienta w naszym systemie CRM
Krok 1
Przy logowaniu uzywasz hasła, loginu, który masz w mailu we własnej poczcie. System CRM
szybko poprosi o zmianę hasła do Panelu. Po wejściu do Panelu Klienta klikasz na nastepujace opcje:
Znak plusa, następnie Usługi i dalej kolejno Telefony oraz Instrukcja konfiguracji.
W Panelu znajdują się dane konta SIP np.
User ID: zmalanowski001
Hasło: Zmalanowski123
Krok 2
Pobierz aplikację Blink na Windows
Krok 3
Aplikacja Blink jest bezpłatnym programem wykonanym na system operacyjny Windows.
Tutaj znajdziesz ekrany do konfiguracji oraz użytkowania tej alikacji. Postępuj
zgodnie z naszymi zaleceniami, a w krótkim czasie uruchomisz Blink. Jako pierwsze
wprowdzasz nasz serwer sip.inotel.pl, dalej uzupełnij twoje dane uzyskane z ze swojego
Panelu. Przejdź do opcji zaawansowanych. Ustaw sugerowany kodek G711aLaw. Posprawdzaj
ustawienia w Serwer Setting oraz SIP Setting czy jest wszystko OK. Po dokonaniu zapisu
ustawień aplikacja jest gotowa do używania.
Krok 6
Poniżej kopie z ekranów użytkowych programu Blink.
|
|
Opis usługi
Usługi dodatkowe
Fax2mail - web2fax
Sprzęt i akcesoria
Zamów usługi
|