logo       Home      Platforma Sprzętowa VoIP      Opłaty      Kontakt      SKLEP       logowanie


Konfiguracja aplikacji Maaii Calls & Messages na iPhone

Do aktywacji przydzielonej usługi telefoni internetowej VoIP musisz:

Krok 1

Wejść do własnego Panelu zarządzania usługami w naszym systemie CRM  , przy logowaniu użyj loginu i hasła otrzymanego w poczie mail

System CRM wymusi zmianę hasła. Jeżeli dokonałeś zmiany hasła do Panelu Klienta i po zalogowaniu klikasz w lewym menu na:

użyj opcji Usługi, kolejno Telefony i dalej Instrukcja konfiguracji.


telefon internetowy


Tutaj znajduje się twój identyfikator konta SIP oraz hasło np.

User ID:          amikiciuk001

Hasło:            Amikiciuk123


telefon internetowy

Krok 2

Pobierz aplikację Maaii Calls & Messages i zainstaluj na iPhone

Krok 3

Tutaj masz użytkowe ekrany aplikacji Malii. Aby poprawnie korzystać z tej aplikacji Malii, należy ją prekonfigurować zgodnie z naszymi sugestiami. Do skonfigurowania aplikacji uzyj danych uzyskanych z własnego Panelu Klienta. W odpowiednie pola programu Malii wstaw następująco serwer proxy/oudboand proxy sip.inotel.pl, wpisz siebie jako użytkownika User ID/User name np. kmalinowski001 oraz swoje hasło np. Kmalinowski123. Teraz przejrzyj ustawienia aplikacji, tyczące się używanych kodeków dźwiękowych. Polecany przez nas kodek to G711aLaw, znany również pod nazwą jako PCMA , użyj jeśli masz dobre pasmo internetowe. W przeciwnej sytuacji masz do dyspozycji inne, mocno kompresujące kodeki, wyróżnia się G729. Po dokonaniu tych ustawień aplikacja zaloguje się do naszego serwera.

Maaii

Krok 4

Maaii






    Opis usługi



    Usługi dodatkowe



    Fax2mail - web2fax



    Sprzęt i akcesoria



    Zamów usługi