Konfiguracja aplikacji Maaii Calls & Messages na iPhone
Do aktywacji przydzielonej usługi telefoni internetowej VoIP musisz:
Krok 1
Wejść do własnego Panelu zarządzania usługami w naszym systemie CRM ,
przy logowaniu użyj loginu i hasła otrzymanego w poczie mail
System CRM wymusi zmianę hasła. Jeżeli dokonałeś zmiany hasła do Panelu Klienta i po zalogowaniu klikasz w lewym menu na:
użyj opcji Usługi, kolejno Telefony i dalej Instrukcja konfiguracji.
Tutaj znajduje się twój identyfikator konta SIP oraz hasło np.
User ID: amikiciuk001
Hasło: Amikiciuk123
Krok 2
Pobierz aplikację Maaii Calls & Messages i zainstaluj na iPhone
Krok 3
Tutaj masz użytkowe ekrany aplikacji Malii. Aby poprawnie korzystać z tej aplikacji
Malii, należy ją prekonfigurować zgodnie z naszymi sugestiami. Do skonfigurowania
aplikacji uzyj danych uzyskanych z własnego Panelu Klienta. W odpowiednie pola
programu Malii wstaw następująco serwer proxy/oudboand proxy sip.inotel.pl, wpisz
siebie jako użytkownika User ID/User name np. kmalinowski001 oraz swoje hasło np.
Kmalinowski123. Teraz przejrzyj ustawienia aplikacji, tyczące się używanych kodeków
dźwiękowych. Polecany przez nas kodek to G711aLaw, znany również pod nazwą jako PCMA
, użyj jeśli masz dobre pasmo internetowe. W przeciwnej sytuacji masz do dyspozycji
inne, mocno kompresujące kodeki, wyróżnia się G729. Po dokonaniu tych ustawień
aplikacja zaloguje się do naszego serwera.
Krok 4
|
|
|
Opis usługi
Usługi dodatkowe
Fax2mail - web2fax
Sprzęt i akcesoria
Zamów usługi
|