Platforma sprzętowa
Technologia wykorzystywana przez ESIPTEL zapewnia jakość transmisji dźwięku, lepszą
niż w telefonii tradycyjnej, umożliwiając jednocześnie zaoferowanie klientom szeregu
dodatkowych najczęściej bezpłatnych usług.
Idealna jakość rozmów jest osiągana dzięki zastosowaniu m.in najbardziej
zaawansowanych rozwiązań NetEQ oferowanym przez firmę Global IP Sound,
dostawcę warstwy dźwiękowej do Skype. Połączenia realizowane są w technologii IP (po
protokole SIP) wspomaganej używaniem wysokiej jakości kodeków i standardów.
Platforma sprzętowa z której korzysta ESIPTEL, to to najbardziej zaawansowany
technologicznie produkt w zakresie telefonii IP w Polsce.
Platforma zlokalizowana jest w nowoczesnym, ośrodku przetwarzania danych. Ośrodek
ten posiada bezpośrednie wpięcie do sieci szkieletowej IP, oraz centrali miejskiej PSTN.
Zapewnia to utrzymanie wymaganych parametrów transmisji do dowolnej lokalizacji na
terenie Polski.
Stabilność i bezpieczeństwo platformy, zapewnione jest przez dwa niezależne źródła
zasilania, całodobowy monitoring i dozór systemu oraz wpięcie do ogólnopolskiego
systemu zarządzania siecią.
Platforma jest przystosowana do masowej obsługi abonentów.
Jej skalowalność i modularność pozwala na obsługę ruchu generowanego nawet przez
dziesiątki tysięcy abonentów.
Platforma oprócz elementów związanych z technologią VoIP, wyposażona została
również w zaawansowany moduł do zarządzania usługami poprzez panel klienta.
Umożliwia on łatwą i natychmiastową konfigurację i kontrolę świadczonych usług.
Podstawowe cechy systemu:
- dostępność na całym świecie (warunkiem jest dostęp do internetu).
- numeracja z 48 stref numeracyjnych:
- punkt styku z siecią PSTN: Energis Polska
Wspierane protokoły:
SIP (UDP)
RTP (UDP, Symmetric)
Wspierane standardy:
RFC 2543
RFC 3261
RFC 3262 (Reliability of provisional responses)
RFC 3263 (DNS)
RFC 3264 (Offer/answer)
RFC 3265 (MWI reception, MWI events subscription)
RFC 2833/INFO (Out-of-Band DTMF)
T.38 (Fax and Modem)
Wymagania techniczne sieci:
Pasmo na na każde połączenie telefoniczne: uzależnione jest od wybranego kodeka,
zalecany kodek to G711 a-law czyli 64 kb/s. Jeżeli posiadasz zbyt małe pasmo internetu,
możesz doświadczalnie próbować użyć innego kodeka z listy poniżej. Niestety jakość
dźwięku ulegnie pogorszeniu.
Wspierane kodeki:
ADPCM
GSM
G.723.1 (pass through)
G.726
G.711 (a-law and u-law)
|
|
Opis usługi
Usługi dodatkowe
Fax2mail - web2fax
Sprzęt i akcesoria
Zamów usługi
|