Konfiguracja aplikacji Zoiper na Android'a
Aby uzyskać niezbędne parametry do aktywacji naszej usługi VoIP ESIPTEL na smartfonie lub tablecie z systemem Android należy:
Krok 1
Zalogj się do systemu CRM ,
użyj loginu oraz hasła dostarczonego w poczcie email
Po tym jak już znajdziesz się w swoim panelu klienta muszisz kliknąć w lewym bocznym menu
Usługi, Telefony, Instrukcja konfiguracji
Teraz odczytaj swój indywidualni przydzielony identyfikator, a także hasło np.
User ID: znowacki001
Hasło: Znowacki123
Krok 2
Pobierz z Google Play aplikację Zoiper i zainstaluj na smartfonie lub tablecie.
Krok 3
Aby skonfigurować, należy uruchomić aplikacje Zoiper, a następnie przejść na zakładkę "Config".
Teraz wybierz zakładkę "Accounts", a natępnie "SIP".
Krok 4
W tym kroku musisz podać odpowiednie informacje:
Account name: wpisz swoją dowolną nazwę
Host: wpisz domenę serwera proxy sip.inotel.pl
Username: podaj nazwę użytkownika np. jkowalski001
Password: hasło z panelu klienta np. Jkowalski123
Zaakceptuj dane, kliknij opcję "Save"
Prawidłowo zarejestrowane konto SIP na naszych serwerach
powinno być wyświetlone jako "Account is ready"
Dane konta SIP masz w w swoim Panelu Klienta
|
Krok 5
Jeżeli dane do konta zostały prawidłowo podane, po zakończeniu konfiguracji powróć do wcześniejszego menu.
Teraz już możesz dzwonić, używając swojego numeru stacjonarnego.
|
|
Opis usługi
Usługi dodatkowe
Fax2mail - web2fax
Sprzęt i akcesoria
Zamów usługi
|