logo       Home      Platforma Sprzętowa VoIP      Opłaty      Kontakt      SKLEP       logowanie


Konfiguracja aplikacji Blink Mobile na platformę iPhone

Logujesz się z tej strony do systemu CRM

Krok 1

Podajesz login, hasło otrzymane przy rejestracji, a wysłane na pocztę email. Nasz system zażąda zmiany hasła. Po zmianie własnego hasła i zalogowaniu kliknij:

plus, kolejno Usługi, kolejno Telefony, a na koniec Instrukcja konfiguracji.

telefon internetowy

Twoje dane użytkownika wyglądają podobnie:

User ID:          pguzial001

Hasło:            Pguzial123

VoIP

Krok 2

Pobierz program Blink Mobile na platformę iPhone

Krok 3

Aplikacja Blink została stworzona na system iOS dla iPhone do obsługi połączeń telefonicznych VoIP. Aby skonfigurować te aplikację pod naszą usługę należy postępować zgodnie z podanymi wskazówkami ustawień. Przedstawiamy poniżej ekrany konfiguracyjne i użytkowe aplikacji Blink. W pierwszej kolejności podajesz ustawienia konta SIP, serwer sip.inotel.pl, uzupełniasz dane użytkownika User ID np. pblaszczak001, hasło np. Pblaszczak123. Przechodzisz do ustawień zaawansowanych i wskazujesz kodek, będzie używany przez tę aplikację - wskazany G711, inny przy słabszym połączeniu z netem. Zapis parametrów powoduje, że aplikacja jest gotowa do pracy.

Blink

Blink

Blink

Krok 6

Poniżej kopia z ekranów użytkowych aplikacji Blink.

Blink






    Opis usługi



    Usługi dodatkowe



    Fax2mail - web2fax



    Sprzęt i akcesoria



    Zamów usługi