Konfiguracja aplikacji Blink Mobile na platformę iPhone
Logujesz się z tej strony do systemu CRM
Krok 1
Podajesz login, hasło otrzymane przy rejestracji, a wysłane na pocztę email.
Nasz system zażąda zmiany hasła. Po zmianie własnego hasła i zalogowaniu kliknij:
plus, kolejno Usługi, kolejno Telefony, a na koniec Instrukcja konfiguracji.
Twoje dane użytkownika wyglądają podobnie:
User ID: pguzial001
Hasło: Pguzial123
Krok 2
Pobierz program Blink Mobile na platformę iPhone
Krok 3
Aplikacja Blink została stworzona na system iOS dla iPhone do obsługi
połączeń telefonicznych VoIP. Aby skonfigurować te aplikację pod naszą
usługę należy postępować zgodnie z podanymi wskazówkami ustawień.
Przedstawiamy poniżej ekrany konfiguracyjne i użytkowe aplikacji Blink.
W pierwszej kolejności podajesz ustawienia konta SIP, serwer sip.inotel.pl,
uzupełniasz dane użytkownika User ID np. pblaszczak001, hasło np.
Pblaszczak123. Przechodzisz do ustawień zaawansowanych i wskazujesz kodek,
będzie używany przez tę aplikację - wskazany G711, inny przy słabszym
połączeniu z netem. Zapis parametrów powoduje, że aplikacja jest gotowa
do pracy.
Krok 6
Poniżej kopia z ekranów użytkowych aplikacji Blink.
|
|
Opis usługi
Usługi dodatkowe
Fax2mail - web2fax
Sprzęt i akcesoria
Zamów usługi
|