Konfiguracja aplikacji VoIP/SIP na Android'a
Powinieneś zalogować się do własnego Panelu, do zalogowania użyj hasła otrzymanego na swój adres poczty mailowej.
Krok 1
Logujesz się do swojego panelu poprzez tę stronę, opcja logowanie.
System CRM wymusz natychmiast zmianę twojego hasła
Jezeli dokonałeś tej zmianyi jesteś w Panelu Klienta klikasz:
znak arytmetyczny +, funkcja Usługi, następnie Telefony i ostatnia Instrukcja konfiguracji
Poniżej dane, są to tylko i wyłącznie dane przykładowe
User ID: amusiał001
Hasło: Amusiał123
Krok 2
Pobierz z Google Play aplikację VoIP/SIP i uruchom na smartfonie
Krok 3
Aplikacja VoIP/SIP jest przeznaczona na platformę Android. Zeby ją można było
użytkować należy wcześniej tę aplikację skonfigurować. Najważniejsze parametry
do ustawienia to kodeki dźwięku. Dla łącz o szerokim paśmie sugerujemy używanie
G711alaw, dla łącz o niskim paśmie użyj doświadczalnie np. G729. Ustaw typ łącza
internetowego WiFi albo komórkowy UMTS czy 3G. Teraz pora na ustawienie naszego
serwera sip.inotel.pl, a w następnej kolejności podajesz Użytkownika (User ID)
np. akulig001 oraz hasło np. Akulig123. Zapisz ustawienia, aplikacja zaloguje
się do naszych serwerów. Dzięki tej aplikacji i naszej usłudze możesz dzwonić na
połączenia alarmowe.
Krok 4
Aplikacja VoIP/SIP jest gotowa do użytku. Możesz dzwonić z własnego numeru stacjonarnego.
|
|
|
Opis usługi
Usługi dodatkowe
Fax2mail - web2fax
Sprzęt i akcesoria
Zamów usługi
|