logo       Home      Platforma Sprzętowa VoIP      Opłaty      Kontakt      SKLEP       logowanie


Korzyści dla firm z przejścia do systemu telefonicznego VoIP


  Każda firma z troską o wydajne i opłacalne rozwiązania dla telekomunikacji prawdopodobnie wie, że systemy telefoniczne Voice over Internet Protocol (VoIP) są najlepszym wyborem w dzisiejszym społeczeństwie opartym na Internecie. Na pierwszy rzut oka najlepiej widać, że usługi VoIP odpowiadają na wiele, jeśli nie wszystkie z podstawowych potrzeb komunikacyjnych, jakich firmy wymagają od systemów telefonicznych. Jednak nie trzeba długo czekać na sprzeczne porady. W firmie Univel często jesteśmy pytani o wyjaśnienie nieporozumień związanych z systemami telefonicznymi VoIP, które wynikają z tego. Ludzie chcą wiedzieć, czy rozwiązania komunikacyjne VoIP są tak przydatne, jak im się wydaje.

telefon VoIP

Najważniejsze korzyści biznesowe systemu telefonicznego VOIP


  Jak się okazuje, istnieje wiele potencjalnych korzyści przejścia na system telefoniczny VoIP. Przyjrzyjmy się niektórym sposobom, dzięki którym ta zmiana może zmniejszyć koszty i czas inwestycji przy jednoczesnym zwiększeniu wydajności. Systemy VoIP dla firm obniżają koszty, poprawiają zarządzanie czasem i zwiększają produktywność.
  

1. Niski koszt za połączenie


  Jak sugeruje nazwa, system telefoniczny VoIP wykorzystuje protokół internetowy do nawiązywania połączenia. Zamiast linii telefonicznych wszystkie dane komunikacyjne są przekształcane w pakiety i przesyłane przez sieć IP. Sieć IP, której używa Twoja firma, może być połączeniem internetowym, bezpośrednim połączeniem IP z dostawcą usług telefonicznych lub połączeniem obu tych sieci. Ważną częścią połączenia IP jest zagwarantowana jakość usługi (QoS) z sieci dostawcy usług telefonicznych do sieci biurowej. Pamiętaj, że jeśli korzystasz z Internetu w celu połączenia się z usługodawcą telefonicznym, funkcja QoS nie jest możliwa.

Tworzenie połączeń za pośrednictwem tradycyjnych linii telefonicznych oznacza, że linia jest odbierana przez dwóch dzwoniących, którzy używają jej do komunikacji. Ponieważ istnieje tylko tyle linii, które można zainstalować, połączenia z numerami stacjonarnymi, szczególnie jeśli są dalekie, są drogie. Jednak korzystanie z Internetu w celu przekazywania danych o połączeniach omija ten problem, sprawiając, że połączenia krajowe i międzymiastowe są ogólnie tańsze.

W rzeczywistości firmy korzystające z telefonii internetowej często mają możliwość wykonywania bezpłatnych połączeń krajowych.

telefon w firmie

2. Mobilność usług


  Jeśli Twoja firma jest w ruchu, usługi VoIP mogą być dla ciebie ogromną korzyścią, ponieważ będą Ci towarzyszyć, gdziekolwiek jesteś.

W tradycyjnym systemie telefonicznym linia prowadząca do domu lub firmy otrzymuje własny numer telefonu. Każdy ruch, który ma miejsce, staje się próbą zapamiętywania właściwych kodów lub klawiszy do wybierania w telefonie. Wiele czasu może być zmarnowane, kontaktując się z firmami telekomunikacyjnymi, aby przenieść usługi i numery telefonów do nowych lokalizacji.

Dzięki systemowi telefonicznemu dla firm wszystko to jest wyeliminowane. Nie ma fizycznych ograniczeń. Masz swobodę poruszania się zgodnie z wymaganiami swojego biznesu bez dodatkowego stresu.

3. Wszechstronność funkcji


  Korzystanie z internetowych systemów telefonicznych pozwala na wykonywanie wielu zadań za pomocą najbardziej zaawansowanych technologicznie urządzeń, dzięki czemu możesz być najbardziej produktywnym, jakim możesz być.

Załóżmy, że jesteś w trakcie połączenia w kolejce. Podczas oczekiwania możesz zmienić swoje podejście do nieodebranych połączeń telefonicznych podczas odczytywania transkrypcji poczty głosowej na tekst, które są wysyłane bezpośrednio do skrzynki odbiorczej poczty e-mail.

W innym przypadku możesz łatwo przekazywać wiadomości i pocztę głosową. Jeśli otrzymasz ważną wiadomość w poczcie głosowej, możesz ją przekazać trzem innym osobom jednym kliknięciem myszy.

Te funkcje i wiele innych przydatnych funkcji są dostępne w systemach telefonii internetowej. A ponieważ usługa zawsze towarzyszy Ci, funkcje, które uważasz za przydatne, można z łatwością dodać lub odjąć. W skrócie, internetowe systemy telefoniczne rosną wraz z firmą.

4. Proste połączenia konferencyjne


  Wspomniane funkcje nie są łatwe do rozwiązania przez system Voice over IP. Ponieważ wszystkie połączenia wykorzystują konwergentną sieć danych zamiast dedykowanych linii telefonicznych, tworzenie i uczestnictwo w rozmowach konferencyjnych jest znacznie łatwiejsze.

Możliwe jest wzięcie udziału w telekonferencji, jeśli firma korzysta z tradycyjnego systemu telefonicznego, ale okaże się, że będziesz musiał zapłacić za dodatkową usługę hostowania wielu rozmówców na konferencję. Te usługi pochodzą z wielu systemów telefonicznych VoIP. Zamiast płacić za coś ekstra, możesz skorzystać z możliwości wykonywania połączeń konferencyjnych jako dodatkowej korzyści dla usługi, za którą już płacisz.

Ponadto usługi VoIP znacznie ułatwiają konferencje wideo. Oczywiście, tego typu konferencje są zwykle specjalnymi przypadkami, ale bezpośrednia interakcja z kolegami i klientami, podczas gdy personel biznesowy jest poza biurem, jest znacznie łatwiejszy w zarządzaniu za pomocą systemów telefonicznych VoIP.

5. Efektywna interakcja z klientem


  W dzisiejszej globalnej gospodarce siedziby biznesowe mogą być zlokalizowane wszędzie. To często oznacza, że spotkania wymagają podróży. Mimo to, z usługą VoIP nie ma powodu, aby stracić zdolność do prowadzenia ważnych połączeń lub nie przekazać niezbędnych dokumentów. W ostatnich latach, możesz zauważyć, że niektóre duże marki biznesowe wyeliminowały pocztę głosową . Chociaż tego rodzaju ruch może nie być odpowiedni dla każdej firmy, niektóre firmy najwyraŸniej stwierdzają, że odpowiadanie na wiadomości głosowe zajmuje po prostu zbyt wiele czasu. Dzięki systemowi telefonii VoIP możesz wybrać, gdzie dzwoni Twój telefon i jak.

Na przykład możesz wybrać kilka pierwszych dzwonków do przekazania do biura. Jeśli nie odbierzesz połączenia, zostanie ono przesłane do drugiego lub trzeciego urządzenia, powiedzmy, telefonu komórkowego lub laptopa. Po prostu, połączenia nie muszą już być pominięte, jeśli są pilne. Ważne dokumenty, które trzeba przekazać, nie muszą już czekać. Korzystając z VoIP, partnerzy biznesowi mogą wysyłać e-faksem swoje dokumenty. Zamiast czekać dzień (lub kilka), aby dostać się do faksu.

Istnieją powszechne obawy, że przestają działać wszelkie usługi VoIP, jeśli internet przestaje działać. Nie musi to nastąpić we właściwych okolicznościach. Prawdą jest, że przekazywanie rozmów, podobnie jak inne funkcje w telefonicznych systemach VoIP, są niezwykle elastyczne. Możliwość wyboru miejsca przekazywania rozmów i sposobu ich działania oznacza, że nie musisz tracić wydajności z powodu lokalnych awarii zasilania lub wydarzenia związane z pogodą. Jeśli nie można odebrać telefonu biurowego, urządzenie przenośne lub laptop może podjąć właściwą decyzję dla Twojej firmy. Wszelkie zalecenia, które wymagają hurtowych zmian w sposobie prowadzenia działalności przez firmy, brzmią zbyt ryzykownie. Rozważenie przeniesienia do systemu telefonicznego VoIP może być mylące ze wszystkimi usługami i funkcjami, które są dostępne.

Przesiewanie stron drobnym drukiem nie przyczynia się do podejmowania właściwej decyzji. Zawsze najlepiej jest mieć kompetentnego, niezawodnego doradcę, który pomoże w podejmowaniu ważnych decyzji biznesowych, takich jak ten. Nasi doradcy w firmie Univel mogą pomóc w wyborze najlepszego systemu telefonicznego dla konkretnych potrzeb i pomóc wprowadzić wszelkie zmiany w najbardziej efektywny sposób. Są one dostępne, aby odpowiedzieć na dodatkowe pytania. Jak zwykle cieszymy się na możliwość pozytywnego wpływu na Twoją firmę.




    Zamów usługi



    Opis usługi VoIP



    Usługi dodatkowe



    Fax2mail - web2fax



    Sprzęt i akcesoria VoIP